Twoja przeglądarka nie obsługuje skryptów JavaScript - działanie strony jest mocno ograniczone.

Specjalista ds. komunikacji i promocji/Kierownik Biura Komunikacji

  • Miejsce pracy: Warszawa
  • Opublikowano: 1 kwietnia 2019
  • Autor: redakcja

Informacje dotyczące pracodawcy:

Krajowy Punkt Kontaktowy Programów Badawczych Unii Europejskiej realizuje już od 15 lat powierzane mu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego zadania w zakresie wspierania uczestnictwa polskich jednostek w Programach Ramowych UE. Jest to kluczowa jednostka odpowiadająca za wsparcie oraz polskie stanowisko w sprawach związanych z Programem Ramowym Horyzont 2020.

Krajowy Punkt Kontaktowy wraz z siecią 11 Regionalnych Punktów Kontaktowych to zespół kilkudziesięciu ekspertów posiadających specjalistyczną wiedzę z zakresu europejskich programów badań i innowacji, a także przygotowania, realizacji oraz rozliczeń formalno-finansowych projektów.

Poprzez działania informacyjno-szkoleniowo-doradcze wspieramy polskie jednostki naukowe oraz przedsiębiorstwa w zakresie przygotowania wniosków projektowych, budowy konsorcjów, prowadzenia negocjacji i realizacji projektów, działań eksperckich, a także koordynacji współpracy z Komisją Europejską. W zakresie naszego wsparcia jest również pomoc w rozwiązywaniu zagadnień prawnych, własności intelektualnej, pozyskania wsparcia finansowego i uczestnictwa w dedykowanych programach rozwoju technologii bazujących na partnerstwie publiczno-prywatnym.

Oferta pracy na stanowisku:

Specjalista ds. komunikacji i promocji/Kierownik Biura Komunikacji

Miejsce pracy: Warszawa

Pracując z nami będziesz odpowiedzialna/odpowiedzialny za:

  • Organizację i kierowanie pracą Biura Komunikacji;
  • Przygotowanie strategii komunikacyjnej KPK PB UE i jej realizację;
  • Wsparcie realizacji przygotowania portali dedykowanych programom ramowym UE;
  • Redagowanie polskiej i angielskiej strony internetowej dedykowanej programom ramowym UE. Prowadzenie kampanii komunikacyjnych w mediach społecznościowych;
  • Realizacja materiałów multimedialnych, filmów video do mediów społecznościowych;
  • Przygotowywanie komunikatów na strony internetowe, wpisów w mediach społecznościowych, newsletterze;
  • Kontakty z mediami i organizacje spotkań prasowych;
  • Udział w dedykowanych krajowych i zagranicznych konferencjach, warsztatach i spotkaniach;
  • Wyszukiwanie informacji powiązanych z działalnością informacyjną KPK i korzystanie z nich w planowaniu i realizacji działań komunikacyjnych. Współpracę z partnerami krajowymi i zagranicznymi na rzecz komunikacji i upowszechniania informacji na temat programów ramowych UE;
  • Organizację i promocję webinariów poświęconych zagadnieniom związanym z programami ramowymi UE;
  • Wsparcie komunikacji w projektach europejskich;
  • Współpracę z partnerami i firmami zewnętrznymi m.in.: w zakresie przygotowania materiałów promocyjnych i informacyjnych;
  • Przygotowanie podstawowych materiałów graficznych, znajomość programu Illustrator.

Wymagania podstawowe:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane dziennikarstwo, polonistyka, anglistyka, lingwistyka stosowana, komunikacja społeczna; public relations, marketing;
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy;
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office;
  • Dobra znajomość zasad redagowania stron internetowych;
  • Umiejętność szybkiego redagowania treści w języku polskim i angielskim;
  • Znajomość wykorzystania mediów społecznościowych;
  • Łatwość komunikacji oraz nawiązywania kontaktów również w środowisku międzynarodowym;
  • Umiejętność pracy w zespole i budowania relacji;
  • Zaangażowanie i dobra organizacja czasu pracy;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i analitycznego myślenia;
  • Dbanie o jakość i terminowość realizacji powierzonych obowiązków;
  • Dyspozycyjność;
  • Otwartość, umiejętność budowania relacji w organizacji oraz na zewnątrz organizacji;
  • Punktualność, obowiązkowość, umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Dbanie o dobry wizerunek organizacji i zespołu;
  • Kreatywność;
  • Umiejętność podejmowania decyzji i samodzielność.

Wymagania dodatkowe:

  • Znajomość specyfiki pracy w środowisku międzynarodowym, zwłaszcza w Komisji Europejskiej;
  • Dodatkowa znajomość języka francuskiego, niemieckiego lub hiszpańskiego;
  • Doświadczenie w zarządzaniu.

Aplikację należy przesyłać na adres kpk@kpk.gov.pl do dnia 15 kwietnia 2019 r.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy kandydatów o umieszczenie w zgłoszeniu klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

Korzystanie ze strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, niektóre mogą być już zapisane w przeglądarce. Więcej informacji można znaleźć na stronie: polityka prywatności.