Zapraszamy na całodniowe warsztaty finansowe dla osób zaangażowanych w przygotowanie budżetu do wniosków projektowych oraz w proces zarządzania finansowo-administracyjnego i rozliczanie projektów H2020. Warsztaty odbędą się 2 grudnia 2016r w sali 116.
Warsztaty poprowadzą eksperci Krajowego Punktu Kontaktowego, pełniący funkcję Legal & Financial NCP:
Barbara Trammer oraz Bartosz Majewski
Warsztaty „Co trzeba wiedzieć, żeby prawidłowo skalkulować budżet, zrealizować i rozliczyć projekt H2020”
Ponieważ nie zapewniamy materiałów w formie papierowej, w przypadku gdyby chcieliby Państwo mieć ze sobą wydrukowane slajdy w celu robienia notatek, prosimy o ich samodzielne wydrukowanie.
Prezentacje do wydruku:
Zawartość merytoryczna:
I. INFORMACJE OGÓLNE
- Warunki uczestnictwa i realizacji projektów
- Umowy występujące w projektach H2020
II. INFORMACJE dot. TWORZENIA BUDŻETU I ROZLICZANIA PROJEKTU
- Koszty – zasady kwalifikowalności, omówienie poszczególnych kategorii
- Dofinansowanie projektu
- Wypełnianie tabeli budżetowej we wniosku projektowym
- Udział w projekcie stron trzecich
- Raporty, płatności, audyty
- Wpływy do projektu
III. PROCEDURY ZWIĄZANE Z SYSTEMEM ELEKTRONICZNEJ OBSŁUGI GRANTÓW
- System Participant Portal – wprowadzenie
- Zarządzanie profilem w systemie Participant Portal
- Ocena wiarygodności finansowej podmiotu
Agenda:
W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt e-mailowy lub telefoniczny:
Bartosz Majewski, tel. 664032129 bartosz.majewski@kpk.gov.pl
Zapraszamy!