Krajowy Punkt Kontaktowy Programów Badawczych Unii Europejskiej (KPK) działający przy Instytucie Podstawowych Problemów Techniki PAN realizuje już od 15 lat powierzane mu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego zadania w zakresie wspierania uczestnictwa polskich jednostek w Programach Ramowych UE, obecnie w Programie Horyzont 2020 (H2020).
KPK wraz z siecią 11 Regionalnych Punktów Kontaktowych (RPK) tworzy zespół kilkudziesięciu wysokiej klasy ekspertów posiadających specjalistyczną wiedzę z zakresu europejskich programów badań i innowacji, a także przygotowania, realizacji oraz rozliczeń formalno-finansowych projektów.
Do obsługi biura KPK w Warszawie i częściowej obsługi zespołów RPK Biuro IT KPK tworzy i utrzymuje systemy informatyczne typu Back-Office, jak również systemy i aplikacje Front-Office na potrzeby naszych klientów. Do wsparcia powyższych działań poszukujemy:
Informatyka – programisty
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
Pracując z nami będziesz odpowiedzialna/odpowiedzialny m.in. za:
- Tworzenie we współpracy z bazami danych MS SQL, MySQL aplikacji i narzędzi Back-Office, w tym:
o aplikacji webowych w środowisku SharePoint, WordPress, Joomla, html, css, js, php….
o aplikacji desktopowych w środowisku MS Office (VBA), Visual Studio (c#,….)
- Testowanie stworzonego kodu
- Tworzenie dokumentacji technicznej i użytkowej aplikacji.
- Szkolenie użytkowników w zakresie użytkowania aplikacji i narzędzi Back-Office.
ponadto:
- Tworzenie grafiki komputerowej
- Wspieranie użytkowania sprzętu i oprogramowania komputerowego.
Wymagania podstawowe:
- Wykształcenie wyższe, (ew. ostatnie lata studiów informatycznych)
a. Doświadczenie w administrowaniu/Konfigurowaniu aplikacji Back-Office
b. Doświadczenie w pracy z serwerowymi SO Windows/Linux, w tym:
- AD
- DHCP, DNS
- VPN
- IIS
- Hyper-V (wirtualizacja środowiska serwerowego)
- Certyfikaty bezpieczeństwa
c. Doświadczenie w obsłudze i w tworzeniu kopii bezpieczeństwa serwerów:
- Exchange
- MS SQL, MySQL
- Sharepoint
- Project
- Serwerów Antywirusowych
Ponadto oczekujemy:
- Dobrej znajomości języka angielskiego,
- Dobrej znajomość obsługi pakietu MS Office,
- Zaangażowania i dobrej organizacji czasu pracy;
- Umiejętności pracy w zespole,
- Wysokiej kultury osobistej,
- Umiejętności szybkiego uczenia się i analitycznego myślenia,
- Dbania o jakość i terminowość realizacji zadań;
- Łatwości w komunikacji oraz nawiązywaniu kontaktów również w środowisku międzynarodowym,
- Dyspozycyjności.
Wymagania dodatkowe:
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w:
d. Obsłudze/Konfigurowaniu sprzętu sieciowego
- Routery, Przełączniki sieciowe, Urządzenia WiFi
e. Obsłudze/Konfigurowaniu sprzętu desktop
- Hardware, Systemy MS Windows 7, 8, 8.1
- Oprogramowanie MS Office
- Podstawowe programy typu freeware np. wtyczki Java, Adobe
f. Obsłudze/Konfigurowaniu sprzętu peryferyjnego
- Drukarki, Skanery,
- Telefony, VoIP
g. Udokumentowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Aplikację należy przesyłać na adres kpk@kpk.gov.pl do 30 maja 2015 r.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy kandydatów o umieszczenie w zgłoszeniu klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”