Twoja przeglądarka nie obsługuje skryptów JavaScript - działanie strony jest mocno ograniczone.

Specjalista lub Młodszy Specjalista – Administrator Systemowy IT

  • Opublikowano: 9 lutego 2016
  • Autor: redakcja

Krajowy Punkt Kontaktowy Programów Badawczych Unii Europejskiej (KPK) działający przy Instytucie Podstawowych Problemów Techniki PAN realizuje już od 15 lat powierzane mu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego zadania w zakresie wspierania uczestnictwa polskich jednostek w Programach Ramowych UE, obecnie w Programie Horyzont 2020 (H2020).

KPK wraz z siecią 11 Regionalnych Punktów Kontaktowych (RPK) tworzy zespół kilkudziesięciu wysokiej klasy ekspertów posiadających specjalistyczną wiedzę z zakresu europejskich programów badań i innowacji, a także przygotowania, realizacji oraz rozliczeń formalno-finansowych projektów.

Do obsługi biura KPK w Warszawie i częściowej obsługi zespołów RPK Biuro IT KPK tworzy i utrzymuje systemy informatyczne typu Back-Office, jak również systemy i aplikacje Front-Office na potrzeby naszych klientów. Do wsparcia powyższych działań poszukujemy:

Specjalista lub Młodszy Specjalista – Administrator Systemowy IT
Sieć/Office/Back Office

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

Administracja systemami i aplikacjami opartymi o Windows i Windows Serwer;

  • Wsparcie techniczne (help desk) pracowników firmy (sprzęt stacjonarny, mobilny);
  • Nadzór na siecią komputerową, systemem kontroli dostępu i innymi rozwiązaniami IT funkcjonującymi w firmie;
  • Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów;
  • Administracja i nadzorowanie infrastruktury serwerów;
  • Tworzenie skryptów i aplikacji administracyjnych;
  • Wdrażanie nowych rozwiązań i technologii.

Wymagania podstawowe:

  • Wykształcenie wyższe (kierunki informatyczne/techniczne/ścisłe) lub student ostatnich lat studiów;
  • Zapał do tego, aby nauczyć się nowych rzeczy;
  • Samodzielność i inicjatywa w działaniu;
  • Dobra znajomość systemów MS Windows, Android na poziomie użytkownika i administratora;
  • Umiejętność instalacji, konfiguracji i rozwiązywania problemów systemów komputerowych, aplikacji MS Office i konfiguracji sieci;
  • Umiejętność konfiguracji urządzeń do pracy w sieci;
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Umiejętność analitycznego myślenia i dobra organizacja pracy.

Wymagania dodatkowe:

  • Znajomość SQL w stopniu podstawowym;
  • Znajomość środowisk Unix/Linux;
  • Znajomość usługi MS Active Directory, Exchange 2013, DNS, DHCP, TCP/IP, IIS;
  • Mile widziane doświadczenie w pracach helpdesk;
  • Podstawowa wiedza nt. serwerów: Windows Server 2012, Exchange 2013, Share Point 2013, SQL Server 2012;
  • Administracja, konfiguracja macierzy dyskowych;
  • Znajomość Hyper-V, Serwerów HP ProLiant Blade.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Stabilną pracę wśród profesjonalistów;
  • Przyjazne środowisko pracy;
  • Różnorodność realizowanych zadań;
  • Możliwość pogłębienia dotychczasowego doświadczenia.

Aplikację – CV i list motywacyjny –  należy przesyłać na adres kpk@kpk.gov.pl do dnia 15 kwietnia 2016 r.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy kandydatów o umieszczenie w zgłoszeniu klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

Korzystanie ze strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, niektóre mogą być już zapisane w przeglądarce. Więcej informacji można znaleźć na stronie: polityka prywatności.