EIT Food poszukuje 4 konsorcjów/sieci innowacji składających się z 5 organizacji i działających w tym samym państwie – Litwa, Polska, Portugalia, Hiszpania, które zaangażują się w realizację projektu EIT Food RIS Consumer Engagement Labs w swoim kraju.
Kto może wnioskować? Konsorcjum składające się z 5 podmiotów:
- organizacja naukowa,
- sprzedawca detaliczny,
- producent żywności,
- startup,
- organizacja pozarządowa.
Consumer Engagement Labs to sesje wspólnego projektowania, koncentrujące się na wymyślaniu i rozwoju nowych produktów i usług przed wprowadzeniem ich na rynek. W 2019 r. sesje odbędą się w Polsce, na Litwie, w Portugalii i Hiszpanii z udziałem konsumentów-seniorów. Koncepcje nowych produktów i usług opracowane w ramach działań Consumer Engagement Labs zostaną następnie skomercjalizowane zgodnie z wymaganiami funkcjonalnymi i budżetowymi konsumentów-seniorów.
Termin składania wniosków: 7 marca 2019 r., godz. 16.00 czasu środkowoeuropejskiego.
Szczegóły wezwania znajdują się na stronie internetowej EIT Food.