Twoja przeglądarka nie obsługuje skryptów JavaScript - działanie strony jest mocno ograniczone.

EIT Food poszukuje konsorcjów do realizacji projektu Consumer Engagement Labs

Poniższy wpis jest wpisem archiwalnym

EIT Food poszukuje 4 konsorcjów/sieci innowacji składających się z 5 organizacji i działających w tym samym państwie – Litwa, Polska, Portugalia, Hiszpania, które zaangażują się w realizację projektu EIT Food RIS Consumer Engagement Labs w swoim kraju.

 

Kto może wnioskować? Konsorcjum składające się z 5 podmiotów:

  • organizacja naukowa,
  • sprzedawca detaliczny,
  • producent żywności,
  • startup,
  • organizacja pozarządowa.

Consumer Engagement Labs to sesje wspólnego projektowania, koncentrujące się na wymyślaniu i rozwoju nowych produktów i usług przed wprowadzeniem ich na rynek. W 2019 r. sesje odbędą się w Polsce, na Litwie, w Portugalii i Hiszpanii z udziałem konsumentów-seniorów. Koncepcje nowych produktów i usług opracowane w ramach działań Consumer Engagement Labs zostaną następnie skomercjalizowane zgodnie z wymaganiami funkcjonalnymi i budżetowymi konsumentów-seniorów.

Termin składania wniosków: 7 marca 2019 r., godz. 16.00 czasu środkowoeuropejskiego.

Szczegóły wezwania znajdują się na stronie internetowej EIT Food.

Korzystanie ze strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, niektóre mogą być już zapisane w przeglądarce. Więcej informacji można znaleźć na stronie: polityka prywatności.