Zespół obsługujący Participant Portal pracuje nad ulepszaniem tego narzędzia. Aby poprawić łatwość obsługi portalu, zbierane są opinie i sugestie użytkowników. W tym celu 16 czerwca 2017 r. w godz. 10:00 – 12:00 (CEST) odbędzie się internetowe spotkanie użytkowników. Można wziąć w nim udział nie opuszczając swojego biura, potrzebny jest tylko komputer z dostępem do internetu. (Instrukcja jak wziąć udział w web meeting).
Podczas spotkania przedstawione zostaną nowe usługi i plany rozwoju na rok 2017:
• Nowa usługa wyszukiwania partnerów – umożliwia przeszukiwanie organizacji, które mogą być potencjalnymi partnerami w projektach finansowanych przez UE.
• Udoskonalenie portalu uczestników – PP publikuje coraz więcej ofert finansowania UE poza programem Horyzont 2020 i dąży do dostosowania wyglądu i nawigacji do tego szerszego zakresu. Podczas spotkania zaprezentowana zostanie wersja testowa nowych wydarzeń.
• Powiadomienia PP – udoskonalenie powiadomień o przyznaniu dotacji, które teraz są widoczne tylko dla beneficjentów.
Aby umożliwić przesyłanie komentarzy i pytań przed i po spotkaniu internetowym, uruchomione zostało forum dyskusyjne.