Krajowy Punkt Kontaktowy Programów Badawczych Unii Europejskiej (KPK) działający przy Instytucie Podstawowych Problemów Techniki PAN realizuje już od 15 lat powierzane mu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego zadania w zakresie wspierania uczestnictwa polskich jednostek w Programach Ramowych UE, obecnie w Programie Horyzont 2020 (H2020).
KPK wraz z siecią 11 Regionalnych Punktów Kontaktowych (RPK) tworzy zespół kilkudziesięciu wysokiej klasy ekspertów posiadających specjalistyczną wiedzę z zakresu europejskich programów badań i innowacji, a także przygotowania, realizacji oraz rozliczeń formalno-finansowych projektów.
Do obsługi biura KPK w Warszawie i częściowej obsługi zespołów RPK Biuro IT KPK tworzy i utrzymuje systemy informatyczne typu Back-Office, jak również systemy i aplikacje Front-Office na potrzeby naszych klientów. Do wsparcia powyższych działań poszukujemy:
Specjalista lub Młodszy Specjalista – Administrator Systemowy IT
Sieć/Office/Back Office
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
Administracja systemami i aplikacjami opartymi o Windows i Windows Serwer;
- Wsparcie techniczne (help desk) pracowników firmy (sprzęt stacjonarny, mobilny);
- Nadzór na siecią komputerową, systemem kontroli dostępu i innymi rozwiązaniami IT funkcjonującymi w firmie;
- Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów;
- Administracja i nadzorowanie infrastruktury serwerów;
- Tworzenie skryptów i aplikacji administracyjnych;
- Wdrażanie nowych rozwiązań i technologii.
Wymagania podstawowe:
- Wykształcenie wyższe (kierunki informatyczne/techniczne/ścisłe) lub student ostatnich lat studiów;
- Zapał do tego, aby nauczyć się nowych rzeczy;
- Samodzielność i inicjatywa w działaniu;
- Dobra znajomość systemów MS Windows, Android na poziomie użytkownika i administratora;
- Umiejętność instalacji, konfiguracji i rozwiązywania problemów systemów komputerowych, aplikacji MS Office i konfiguracji sieci;
- Umiejętność konfiguracji urządzeń do pracy w sieci;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej;
- Wysoka kultura osobista;
- Umiejętność analitycznego myślenia i dobra organizacja pracy.
Wymagania dodatkowe:
- Znajomość SQL w stopniu podstawowym;
- Znajomość środowisk Unix/Linux;
- Znajomość usługi MS Active Directory, Exchange 2013, DNS, DHCP, TCP/IP, IIS;
- Mile widziane doświadczenie w pracach helpdesk;
- Podstawowa wiedza nt. serwerów: Windows Server 2012, Exchange 2013, Share Point 2013, SQL Server 2012;
- Administracja, konfiguracja macierzy dyskowych;
- Znajomość Hyper-V, Serwerów HP ProLiant Blade.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Stabilną pracę wśród profesjonalistów;
- Przyjazne środowisko pracy;
- Różnorodność realizowanych zadań;
- Możliwość pogłębienia dotychczasowego doświadczenia.
Aplikację – CV i list motywacyjny – należy przesyłać na adres kpk@kpk.gov.pl do dnia 15 kwietnia 2016 r.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy kandydatów o umieszczenie w zgłoszeniu klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”