Szanowni Państwo,
dziękujemy za udział w kampanii informacyjnej online „Wiosna z Horyzontem 2020”, w trakcie której zapoznawaliśmy Państwa z ostatnimi możliwościami aplikowania o granty w ramach Horyzontu 2020, a także informacjami o tym co czeka nas w przyszłości. Poniżej zamieszczamy zestawienie tematów, które zostały poruszone w ramach naszych wirtualnych spotkań:
- Środa 25 marca – prof. dr hab. Grzegorz Wrochna, Podsekretarz Stanu w MNiSW o wynagrodzeniach w programie Horyzont 2020
- Czwartek 26 marca – „Od Horyzontu 2020 do Horyzontu Europa” dr inż. Zygmunt Krasiński, Katarzyna Walczyk-Matuszyk, Dyrekcja KPK PB UE oraz „Business & Science Poland” Ewa Kocińska-Lange (Dyrektor Generalny ds. Badań i Innowacji Business & Science Poland)
- Piątek 27 marca – „Historie sukcesu w H2020, czyli dlaczego warto brać udział” prof. Krzysztof Kurek (Dyrektor Narodowego Centrum Badań Jądrowych) oraz dr Agata Goździk (Instytut Geofizyki PAN)
Od poniedziałku 30 marca ruszyła seria nagrań, w których eksperci KPK opowiadali o konkursach w obszarach MSCA, ERC, Energia, Inicjatywa Leków Innowacyjnych (IMI2), a także o dodatkowym konkursie European Green Deal. Ten cykl zamknęły prezentacje ostatnich konkursów w ramach Europejskiej Rady ds. Innowacji oraz prezentacja projektu Innovation Coach:
- Poniedziałek, 30 marca – Energia
- Wtorek, 31 marca – European Green Deal
- Środa, 1 kwietnia – Dzień z nauką (konkursy MSCA i ERC, Euraxess oraz Wspólne Centrum Badawcze JRC)
- Czwartek, 2 kwietnia – Inicjatywa Leków Innowacyjnych (IMI2)
- Piątek, 3 kwietnia – Wskazówki do przygotowania dobrego wniosku projektowego.
- Poniedziałek, 6 kwietnia – Europejska Rada ds. Innowacji – EIC Pathfinder oraz FET Open z perspektywy uczestnika
- Wtorek, 7 kwietnia – Europejska Rada ds. Innowacji – EIC Accelerator oraz „13 rad prezesa InPhoTech jak zdobyć grant europejski”
- Środa, 8 kwietnia – Innowacje dla początkujących firm – Innovation Coach
Mamy nadzieję, że taka forma przekazu spotka się z Państwa pozytywnym przyjęciem i pozwoli nam dotrzeć z aktualnymi informacjami do szerokiego kręgu odbiorców.